Droog Trainen Protocol Vrouwen Review: Lees Dit Eerst!

Droog Trainen Protocol Vrouwen

In deze review bespreken we het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen (DTP)’ . Dit is een programma dat ontwikkelt is door de Droog Trainen Academie, waarbij je in 3 maanden werkt naar een strakker lijf met een lager vetpercentage. Droog trainen, oftewel cutten, is een populaire techniek binnen de fitnessindustrie en is het tegenovergestelde van ‘bulken’, waarbij het doel juist is om aan te komen. Ook bodybuilders gebruiken droog trainen (cutten) om de spieren beter tot uiting te laten komen. Heb je interesse in het ‘Droog Trainen Protocol (DTP)’ voor vrouwen? In deze review lees je wat je kunt verwachten en of het programma voor jou geschikt is.

[fusion_tagline_box content_alignment=”center” link=”” button=”” linktarget=”_self” modal=”” button_size=”” button_type=”” button_border_radius=”” buttoncolor=”default” title=”” description=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” backgroundcolor=”#ffffff” shadow=”yes” shadowopacity=”0.50″ border=”2″ bordercolor=”” highlightposition=”top” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]

BELANGRIJK:

Ben je van plan het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ te kopen. Gebruik dan onderstaande link voor een flinke korting!

Naar de Kortingspagina >>

Wat kun je verwachten van het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’?

Het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ is een protocol in de vorm van een e-book van 70 pagina’s. Dit e-book kun je gebruiken op je laptop, tablet of smartphone. Dingen die je leert/krijgt zijn:

  1. De precieze methode om je vetpercentage te verlagen
  2. Inzicht in jouw dagelijkse calorieverbruik
  3. Een voedingsschema op maat
  4. Uitleg over krachttraining en cardio voor een optimaal resultaat
  5. Uitleg over hoe je vet kunt verliezen terwijl je toch alles eet wat je lekker vindt
  6. Strategieën voor blijvend vetverlies

Zoals je kunt zien is het dus een protocol dat diverse elementen integreert tot één geheel. Er wordt dus niet enkel gekeken naar bijvoorbeeld voeding, krachttraining of cardio, maar naar alle onderdelen.

[fusion_button link=”https://www.paypro.nl/producten/Droog_Trainen_Protocol_Vrouwen/45091/85637″ text_transform=”” title=”rel=’noreferrer noopener nofollow'” target=”_blank” link_attributes=”” alignment_medium=”” alignment_small=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” sticky_display=”normal,sticky” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#d8680f” button_gradient_bottom_color=”#d8680f” button_gradient_top_color_hover=”rgba(216,104,15,0.55)” button_gradient_bottom_color_hover=”rgba(216,104,15,0.55)” accent_color=”” accent_hover_color=”#000000″ type=”” bevel_color=”” border_width=”” border_radius=”4″ border_color=”” border_hover_color=”” size=”xlarge” stretch=”default” margin_top=”0px” margin_right=”” margin_bottom=”25px” margin_left=”” icon=”fa-angle-double-right fas” icon_position=”right” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]’Droog Trainen Protocol Vrouwen’ Kortingspagina

Inhoud van het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Droog Trainen Protocol Vrouwen ebookHet protocol bestaat in principe uit 3 onderdelen, maar daarnaast krijg je ook nog 3 extra’s. Alles bij elkaar bestaat het uit de volgende onderdelen:

  • Onderdeel 1: Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies
  • Onderdeel 2: Hoe om te gaan met krachttraining en cardio
  • Onderdeel 3: Progressie meten en het plan bijstellen
  • Bonus 1: Macrocalculator
  • Bonus 2: Trainingsschema’s voor in de gym en thuis
  • Bonus 3: Toegang tot de DTA support groep voor groepscoaching

Hieronder vind je meer informatie over de individuele onderdelen.

Gedetailleerde Inhoud Droog Trainen Protocol Vrouwen

Onderdeel 1: Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies

Goede voeding speelt een belangrijke rol bij het verlagen van je vetpercentage, wat hetzelfde is als het verhogen van je zogeheten ‘lean body mass’ [bron]. Echter blijkt dat veel vrouwen niet precies weten wat goede voeding inhoudt. In dit onderdeel van het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ leer je daarom hoe je vet verliest, terwijl je blijft eten wat je lekker vindt. Je krijgt een voedingsplan dat bij jou past om effectief vet te kunnen verliezen en leert hoe je het vetverlies permanent kunt maken.

Onderdeel 2: Hoe om te gaan met krachttraining en cardio

Veel mensen maken tijdens het cutten de fout om enkel cardio te doen en krachttraining uit te sluiten of leggen de focus te veel op cardio. Het gevolg hiervan is dat je spieren atrofiëren, wat hetzelfde is als spierverlies. En dat wil je juist niet hebben. Daarom leer je in onderdeel 2 hoe je krachttraining en cardio in kunt zetten tijdens het cutten. Hierbij ligt de focus op het behoud van spiermassa en in sommige (individuele) gevallen zelfs spieropbouw.

Onderdeel 3: Progressie meten en het plan bijstellen

Zoals de titel al zegt ligt de focus in dit onderdeel op het meten van jouw progressie. Immers is het belangrijk om na te gaan of de aanpak werkt. Nog belangrijker is het bijstellen van je plan. Bij veel mensen stopt het verlies namelijk op een gegeven moment. Het is dan belangrijk om jouw plan hier en daar wat bij te stellen. Dat zit allemaal in dit onderdeel.

Bonus 1: Macrocalculator

De eerste bonus bestaat uit een macrocalculator waarmee jij jouw startwaardes kunt berekenen. Met de calculator kun je berekenen in welke verhoudingen de macronutriënten (eiwitten, koolhydraten en vetten) geconsumeerd moeten worden. Ook is het mogelijk om je voedingsplan in te stellen in een gratis app om zo jouw voeding te tracken.

Bonus 2: Trainingsschema’s voor in de gym en thuis

Zoals eerder gezegd is het belangrijk om krachttraining in je workout te integreren. Met behulp van deze trainingsschema’s is dat makkelijk te doen. In dit pakket zitten trainingsschema’s voor 3, 4 en 5 dagen voor in de sportschool. Daarnaast zit er ook een schema bij voor thuisgebruik. De schema’s zijn gebaseerd op wetenschappelijke methodes en volgen het principe van progressief opbouwen [bron]. Hierbij wordt het niveau steeds hoger gelegd om het lichaam altijd te prikkelen.

Bonus 3: Toegang tot de DTA support groep voor groepscoaching

De laatste bonus die je krijgt bij het aanschaffen van het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ is toegang tot een support groep met gelijkgestemden. Hier kun je dagelijks al je vragen stellen. Inmiddels zitten honderden gemotiveerde mensen in de groep met dezelfde doelen. Bij aankoop krijg je gratis toegang tot deze groep.

[fusion_button link=”https://www.paypro.nl/producten/Droog_Trainen_Protocol_Vrouwen/45091/85637″ text_transform=”” title=”rel=’noreferrer noopener nofollow'” target=”_blank” link_attributes=”” alignment_medium=”” alignment_small=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” sticky_display=”normal,sticky” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#d8680f” button_gradient_bottom_color=”#d8680f” button_gradient_top_color_hover=”rgba(216,104,15,0.55)” button_gradient_bottom_color_hover=”rgba(216,104,15,0.55)” accent_color=”” accent_hover_color=”#000000″ type=”” bevel_color=”” border_width=”” border_radius=”4″ border_color=”” border_hover_color=”” size=”xlarge” stretch=”default” margin_top=”15px” margin_right=”” margin_bottom=”15px” margin_left=”” icon=”fa-angle-double-right fas” icon_position=”right” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]’Droog Trainen Protocol Vrouwen’ Kortingspagina

Vrouw die meedoet aan het Droog Trainen Protocol Vrouwen

Wat kost het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’?

Normaal gesproken betaal je 292 euro voor het protocol. Via deze link krijg je echter een flinke korting en betaal je maar 67 euro voor het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’. Niet slecht als je je bedenkt dat 1 of 2 uurtjes met een personal trainer je hetzelfde kosten. Gelet op wat je allemaal krijgt (zie hierboven) vinden wij 65 euro een degelijke prijs.

Wat zijn ervaringen van anderen met het protocol?

Op internet komen we behoorlijk veel positieve reacties en ervaringen tegen over het Droog Trainen Protocol voor vrouwen. Je moet er natuurlijk wel hard voor werken en er echt wat voor doen om het waar te maken. Op sommige websites lezen we wel over wat negatieve ervaringen van mensen die vinden dat het te lang duurt om af te vallen. Met dit protocol verlaag je binnen 8 – 16 weken je vetpercentage significant. Volgens ons is dat een erg goed tijdsbestek voor zichtbare resultaten. Er zijn dan ook talloze succesverhalen te vinden. Hieronder lichten we er een aantal uit.

Succesverhalen Droog Trainen Protocol Vrouwen

Hieronder enkele succesverhalen van mensen die het Droog Trainen Protocol Vrouwen hebben gevolgd.

Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Droog Trainen Academie (@droogtrainenacademie) op

Dit bericht bekijken op Instagram

Een bericht gedeeld door Droog Trainen Academie (@droogtrainenacademie) op

De rol van eiwitten in cutten

Zoals eerder gezegd is het behoud van spiermassa een belangrijk onderdeel van het Droog Trainen Protocol Vrouwen. Voor het behoud van spiermassa is een voldoende eiwitinname daarom essentieel. Eerder schreven wij al een review over de beste eiwitshakes. Die review kun je hier vinden.

Over de Auteurs van het Droog Trainen Protocol voor Vrouwen

Het ‘Droog Trainen Protocol Vrouwen’ is samengesteld door Henry van Es en Rinus van Offeren. Zij zijn coaches en eigenaar van de Droog Trainen Academie en hebben de nieuwe website opgericht in 2013. Daarvoor heette het droogtrainen.com. Inmiddels hebben ze al een hoop mensen geholpen om een gespierder en strakker lijf te krijgen. Op Facebook en Instagram vindt je talloze praktijkvoorbeelden van mensen die profijt hebben gehad bij hun programma.

Henry en Rinus van de Droog Train Academy

[fusion_button link=”https://www.paypro.nl/producten/Droog_Trainen_Protocol_Vrouwen/45091/85637″ text_transform=”” title=”rel=’noreferrer noopener nofollow'” target=”_blank” link_attributes=”” alignment_medium=”” alignment_small=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” sticky_display=”normal,sticky” class=”” id=”” color=”custom” button_gradient_top_color=”#d8680f” button_gradient_bottom_color=”#d8680f” button_gradient_top_color_hover=”rgba(216,104,15,0.55)” button_gradient_bottom_color_hover=”rgba(216,104,15,0.55)” accent_color=”” accent_hover_color=”#000000″ type=”” bevel_color=”” border_width=”” border_radius=”4″ border_color=”” border_hover_color=”” size=”xlarge” stretch=”default” margin_top=”15px” margin_right=”” margin_bottom=”15px” margin_left=”” icon=”fa-angle-double-right fas” icon_position=”right” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]’Droog Trainen Protocol Vrouwen’ Kortingspagina

Vragen of opmerkingen

Tot dusver onze review over het Droog Trainen Protocol voor vrouwen. Al onze sport gerelateerde reviews vind je hier. Heb je na het lezen van deze review nog vragen of opmerkingen. Stel ze dan hieronder. Heb je zelf al ervaring met het protocol. Deze kun je ook hieronder kwijt.

Martijn van den Brink

Martijn van den Brink

Hoi, mijn naam is Martijn van den Brink en ik ben de beheerder van Medstuff.nl. Samen met het team van Medstuff.nl zoeken wij uit wat de beste producten zijn binnen de gezondheidsniche. Ook schrijven wij blog-artikelen over alles wat met gezondheid, medische apparatuur, supplementen, voeding en sport te maken heeft. We hopen dat onze reviews en artikelen jullie helpen om goede en verantwoorde keuzes te maken.

Deel je mening over het product

Laat een reactie achter

Medstuff.nl
Logo
Vergelijk items
  • Loopbanden (0)
  • Bloeddrukmeters (0)
Vergelijken
0